Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
  • Dobré rady a nápady
  • Zdravie
  • Vyskúšajte populárne cvičenie od Yaroslavny Danilevich. Vďaka nemu sa zbavíte bolestí, budete mať správne držanie tela, a budete tiež sexi. Ako na ne? Pozrite sa!

Vyskúšajte populárne cvičenie od Yaroslavny Danilevich. Vďaka nemu sa zbavíte bolestí, budete mať správne držanie tela, a budete tiež sexi. Ako na ne? Pozrite sa!

reklama:
00 15.png
youtube.com

Chcete sa zbaviť bolesti, chcete mať správne držanie tela a tiež byť sexi? Ak áno, rozhodne to nejde bez cvičenia. Tu samozrejme musíme dodať, že je vždy na mieste venovať sa cvičenie, ktoré bude správne. O aké ide? Je to tiež, s ktorým prichádza Yaroslavny Danilevich. Tá je aktuálne veľmi uznávanou cvičiteľkou, ktorá dokázala pomôcť mnohým ženám. Tým pomohla uvoľniť stuhnuté svaly, zrovnať chrbticu i zlepšiť kvalitu pohybového aparátu. Oplatí sa využiť jej služby tiež.

Kto je to Yaroslavny Danilevich? Zoznámte sa najprv s ňou

Yaroslavny Danilevich je veľmi známou fitness trénerkou, ktorá sa najprv venovala ženám, ktoré chceli mať dokonalú a chudú postavu. Postupne zisťovala, že ženy majú veľa problémov, ktoré sa týkajú bolesti a nesprávneho držania tela. A tak sa rozhodla venovať hlavne tejto veci. V súvislosti s tým začala pracovať na nových metódach cvičenia a vytvorila súbor cvikov. Tie pravidelne cvičí ako so svojimi zverenkyne, tak je teraz dáva k dispozícii aj vám. Inšpirujte sa a vyskúšajte.

Precvičiť svoju chrbticu môžete aj doma

Lákadlom súborov daných cvikov je rozhodne to, že ich môžete pohodlne cvičiť práve u vás doma. Stačí k tomu dostatok priestoru, podložka a tiež odhodlanie. A nepotrebujete ani nijak veľké množstvo času, pretože vám plne postačí len 20 minút denne. A aké cviky vykonávať? Pozrite sa s nami.

Predklony ku špičkám

Základom cviku je sed, kedy budete mať nohy mierne pokrčené a päty sa budú dotýkať podložky. Hlavu bude ľahko predklonená a brada bude tlačená k hrudníku. V tejto polohe natiahnete ruky pred seba a budete sa snažiť o čo najväčšiu predklon. Následne sa vraciate do východiskovej polohy. Tento cvik takto opakujte zhruba 8 – 16 krát.

01 11.png
youtube.com

Zdvíhanie panvy

Tento cvik začína polohou v ľahu. Nohy sú pokrčené a chodidlá sa plne dotýkajú podložky. Nohy sú mierne od seba. Následne položíte dlane svojich rúk na brucho a začnete postupne dvíhať panvu smerom k stropu. Následne sa budete vracať do východiskovej polohy. Opäť odporučíme realizovať rozmedzí 8 – 16 jednotlivých opakovaní.

02 3.png
youtube.com

Zdvíhanie nohy a ruky

Aj tento cvik začína tým, že zaujmete polohu ležmo. Tentokrát ale tak, že budete ležať na bruchu. Ako nohy, tak i ruky sú natiahnuté. Podstatou daného cviku je súvislé zdvíhanie nohy a ruky. Vždy sa dvíha ľavá noha a pravá ruka, a následne pravá noha a ľavá ruka. Takto u každého páru zdvíhaných končatín opakujte v rozmedzí 8 – 12.

03 2.png
youtube.com

Náročnejší zdvíhanie nohy a ruky

Kto sa cíti silným, ten môže vyskúšať alternatívu vyššie zmieneného cviku. Tá spočíva v tom, že sa končatiny len nezdvíhajú a neuvoľňujú, ale naopak sú držané v polohe nad zemou. V tejto polohe je s nimi následne Hybania doľava a tiež doprava. Opäť je potrebné myslieť na celkovej prestriedanie a na to, že je potrebné opakovať zhruba 5 – 10 cvikov. Sú však náročné.

04 2.png
youtube.com

Rovnováha na oblasti panvy

Stále zostávate v ľahu, v rovnakej polohe, ako vyššie. Ako ruky, tak i nohy sú natiahnuté. Cvik spočíva v tom, že sa zdvihnú ako obe ruky, tak obe nohy zároveň. Telo tak bude v kontakte s podložkou len v oblasti panvy a brucha. Vzhľadom k určitej náročnosti sa odporúča zhruba 6 – 8 opakovaní, čo by malo stačiť.

05 2.png
youtube.com

Poloha mačky

Pomerne známa poloha, ktorá má za cieľ napodobniť polohu mačky. A to tak, že telo zaujme polohu sedu. Potom dôjde k tomu, že sa predná časť nahne až k zemi, dôjde k zapretie rúk a našpúlené zadočku. Poloha pokračuje tak, že sa trup tela začne zapierať rukami, dvíhať sa a v oblasti bedrovej chrbtice sa dokonale prepne. Rovnako, ako je tomu u mačky.

06.png
youtube.com

Dbajte na technickú správnosť cvikov

Dôležité je nielen cvičiť pravidelne, ale je potrebné cvičiť tiež technicky správne. A to zabezpečíte, tým, že budete sledovať video nižšie, ktoré Yaroslavny Danilevich pripravila pre každého, kto s ňou chce cvičiť a kto si zakladá na tom, aby boli cviky vykonávali naozaj tak, ako by to malo byť.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 14. februára 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.