Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Týchto 10 potravín vám pomôže s chudnutím

reklama:

1. Čierna fazuľa

Môže sa pochváliť vysokým obsahom vlákniny, kyseliny listovej , bielkovín, antioxidantov a vitamínu B, ale okrem toho je bohatá na proteíny. Práve preto je veľmi obľúbená medzi vegetariánmi, pretože im dokáže nahradiť proteíny z mäsa. Ale na rozdiel od neho neobsahuje čierna fazuľa nasýtené tuky. Takže pri diéte na ňu stavte. Pri chudnutí vás čierna fazuľa nezradí.

Black beans 750c.jpg

2. Ovsené vločky

Ovos obsahuje veľa vlákniny, takže vás poriadne zasýti. Čo je ale dôležitejšie, pol šálky ovsených vločiek obsahuje 4,3 gramu rezistentných škrobov, ktoré pomáhajú zrýchliť metabolizmus a spaľovať tuk.

3. Avokádo

Neexistuje žiadny dôvod na to, aby ste sa mali báť jesť tuky – ale len pokiaľ ide o tie správne . Avokádo totiž podobne ako olivový olej obsahuje nenasýtené mastné kyseliny, ktoré znižujú hladinu cholesterolu v krvi a pre zdravie sú veľmi dôležité. Avokádo vás okrem toho tiež vďaka vláknine a proteínom poriadne zasýti, ale vašej hmotnosti neuškodí. Super je tiež avokádový olej . Tí, ktorí si dávali avokádový olej cca iba tri polievkové lyžice denne – u tých došlo k zaujímavému efektu – stratili takmer dve percentá svojho brušného tuku za jeden mesiac.

Kisin kuruyan cildinize veda edin 8507240.jpeg

4. Losos

Ide o najlepší zdroj omega-3 mastných kyselín na tejto planéte. Porcie 85 gramov divého lososa dodáva viac než 18 gramov prvotriednych bielkovín, nehovoriac o 360 miligramoch draslíka a o takmer polovici dennej dávky dôležitého protirakovinového selénu. Je preplnený zdravým tukom, ktorý má viac zdravotných účinkov ako akákoľvek iná samostatná potravina na svete, a ako bonus – nepriberiete z neho (samozrejme, ak sa lososa nerozhodnete vyprážať).

5. Hrušky

Jedna hruška obsahuje 15 percent odporúčanej dennej dávky vlákniny. Podľa istej štúdie ženy, ktoré jedli tri hrušky denne, skonzumovali menej kalórií a zhodili viac než ich chudnúce kolegyne z inej skupiny, ktoré hrušky do svojho jedálnička nezakomponovaly. Jedzte hrušky cez deň, nie na noc. To je dôležité.

Anjou pears 58a48c795f9b58819cc3bee0.jpg

6. Čučoriedky

Čučoriedky patria nepopierateľne k najzdravším potravinám na svete. Sú plné vitamínov, minerálov, antioxidantov a ďalších prospešných látok. A okrem toho najnovšie výskumy dokazujú, že tieto bobule spaľujú tuky a môžu sa stať silnou zbraňou v boji s epidémiou 21. storočia – obezitou.

7. Brokolica

Táto zelenina je známa predovšetkým svojou mocou chrániť človeka pred rakovinou, ale jedna porcia zároveň obsahuje len 30 kalórií a množstvo vlákniny, čo v praxi znamená, že vás zasýti, ale nepriberiete .

Steaming broccoli.jpg

8. Grapefruit

Pol grapefruitu pred jedlom môže zvýšiť výkon vášho tela v spaľovaní tukov. Vedci pripisujú silné účinky fytochemikáliím . Dajte si pol grapefruitu hneď ráno a využite jeho potenciál na plno!

9. Pistácie

V USA urobili test, že rozdelili účastníkov štúdie do dvoch skupín, každá skupina mala takmer totožnú stravu. Jediný rozdiel medzi skupinami bolo to, čo im bolo dané na desiatu. Jedna skupina jedla 220 kalórií pečiva, zatiaľ čo druhá skupina prežúvala na 240 kalórií v pistáciách. Po 4 týždňovej štúdii sa ukázal výsledok. Pistáciová skupina znížila ich BMI o niekoľko bodov, zatiaľ čo druhá skupina  zostala na rovnakej hodnote. Dajte si teda na desiatu miesto salámy s rožkom výborné pistácie.

How many pistachios to consume.jpg

10. Zelený čaj

Pijete pri alebo po cvičení zelený čaj ? Nie? Je to veľká škoda. Štúdia zverejnená v Journal of Nutrition zistila, že po iba dvoch týždňoch, cvičenci, ktorí pili štyri až päť šálok zeleného čaju každý deň a cvičili 25 minút v posilňovni stratili viac brušného tuk ako iní, ktorí zelený čaj nepili. Čo robí tento nápoj tak silný? Obsahuje katechíny , antioxidanty, ktoré bránia ukladaniu brušného tuku a napomáha rýchlemu chudnutiu. Skúste tieto potraviny zaradiť do svojho každodenného jedálnička a uvidíte, že sa budete cítiť energickejšie, zdravšie a ľahšie. K tomu pridajte pohyb a kilá pôjdu dole.

reklama:

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 14. septembra 2017

Podobné články

Odporúčame

Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...