Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Táto ideálna diéta sa stala senzáciou na celom svete. Kilogramy neodídu, ale utečú!

reklama:
00 5.png

Čím sme bližšie k letu, tým viac chceme v plavkách vyzerať lepšie. Zabudnite na kebaby a hamburgery, nekazte si zdravie a začnite sa o seba starať!

Diéta s pôvodným názvom „Sensation“ (Senzácia) je nízkokalorická a bude trvať približne 3 týždne.

Autori diéty tvrdia, že každý týždeň môžete schudnúť o 3-5 kg ​​a celková strata hmotnosti po troch týždňoch by sa mala pohybovať medzi 7-12 kilogramy. Nejedná sa však o žiadny jojo efekt a vaša váha bude rovnaká minimálne 3 roky.
vyvážená strava

deň 1

Raňajky: šálka kávy

Obed: 2 varené vajcia, špenát varená mrkva, trochu rastlinného oleja, 1 paradajka (250ml paradajkovej šťavy) bez soli

Večera: 200-250 g steak opečený na rastlinnom oleji, čerstvý zeleninový šalát (kapusta, červená repa, mrkva) a rastlinný olej.

deň 2

Raňajky: šálka kávy, suchár

Obed: 100 g steak, šalát z čerstvej zeleniny (kapusta, repa, mrkva)

Večera: 200 g chudého vareného mäsa alebo šunky, 200 ml kyslého mlieka, kefíru alebo mlieka.

deň 3

Raňajky: šálka kávy a suchár

Obed: jedna mrkva, červená repa alebo zeler osmažené na rastlinnom oleji, 1 paradajka, 1 mandarínka alebo slivka, 1-2 pomaranča.

Večera: To isté, čo na obed

deň 4

Raňajky: šálka kávy

Obed: 1 varené vajce, 3 veľké uvarené mrkvy – môžete si z nich urobiť šalát a poliať ho trochou rastlinného oleja), 150 g syra

Večera: ovocný šalát bez banánov

deň 5

Raňajky: strúhaná surová mrkva pokvapkaná citrónovou šťavou

Obed: 500 g varenej alebo dusené ryby, 1 paradajka (paradajková šťava)

Večera: jeden menší steak, šalát z čerstvej zeleniny (môžete použiť kapusta, repu, mrkvu, uhorku, červenú papriku)

deň 6

Raňajky: šálka kávy

Obed: 500 g kuracieho mäsa duseného na rastlinnom oleji alebo zapečené vo fólii

Večera: 2 varené vajcia, nastrúhaná mrkva, pohár čaju

deň 7

Raňajky: šálka čaju

Obed: 150-200 g teľacieho alebo hovädzieho mäsa – dusené alebo varené, 1 jablko

Večera: rovnako ako obed

Počas tejto diéty by ste nemali pociťovať hlad. Koniec koncov, musíte uznať, že 200 g mäsa alebo 500g rýb je viac než dosť.

Mäso v kombinácii so zeleninou a rastlinným olejom poskytujú telu potrebné množstvo stopových prvkov a vitamínov.

Čo sa týka nápojov, pite už len čistú vodu bez bubliniek a spomínanú kávu s občasným čajom.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 26. marca 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.