Ľudia, ktorí pracujú v potravinách, poznajú správne spôsoby správania, ale zákazníci sa delia na dve časti. Jedna časť z nich je dobrá a dodržiavajú ich a druhá, dá sa povedať, že zlá, ich porušujú. Žena sa rozhodla zverejniť príspevok desatora a podeliť sa s ním práve o takýchto zákazníkoch.
Som predavačka, robím v potravinách. Už mi idú na nervy vaše predstavy o tom, ako sa má predavačka tvári. Upozorňujem, že túto prácu mám nadovšetko rada. V prvom rade chcem poďakovať zákazníkom, ktorí sa správajú slušne a vďaka nim je práca ešte krajšia. No a potom vy ostatní.
- Nemám problém vás pozdraviť, keď vstúpite do predajne, ale aj vy môžete odpovedať a nie sa pozerať ako teľatá.
- Tovar, ktorí si vezmete a cestou si to rozmyslíte, sa snažte vrátiť na miesto, kde ste ho vzali. Je fajn vrátiť chladené kuracie prsia späť do chladničky a nie ich vložiť medzi cestoviny.
- Robíme, čo môžeme, ale ak tovar nemáme na predajni a ani v sklade, nepokúšajte sa násilím dostať do skladu, že si ho nájdete sami.
- Neposielajte deti kupovať alkohol a cigarety, nemôžeme im to predať.
- Nehovorte, že nás obdivujete, že dokážeme byť celý deň v respirátore hlavne keď vy ten svoj máte pod nosom, alebo namiesto neho máte rúšku, pričom stále platí, že v interiéroch sú povinné respirátory. Alebo nemáte absolútne nič a aj po upozornení nás pošlite do p….e a idete si po svojom.
- Nie, nemôžeme vám vrátiť peniaze za použitý tovar a tovar bez bloku. Ani za tovar, ktorý sme nikdy nepredávali a ani nepredávame.
- Keď si myslíte že ste nás nahnevali , keď ste za nákup v hodnote 10 euro zaplatili 100 eurovkou , ale naozaj nie vždy máme vydať (hlavne menšie obchody). Obchody nie sú banka!
- Nie, nie je to zadarmo, keď mi produkt nechce prejsť cez pokladňu! Prosím, už to pochopte.
- Zapamätajte si, prosím, odkiaľ ste vzali nákupný košík alebo vozík a skúste ho tam aj vrátiť. Ďakujeme.
- Viem, že to slovo je otrepaná fráza, ale je fajn odpovedať na pozdrav „dovidenia“.