Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Patríte k tým, ktorí majú problémy so zaspávaním a aj vaše noci sú nepokojné? Urobte s tým niečo!

reklama:

Zlý spánok vám totiž môže poškodiť zdravie.

Zlý spánok
www.gettyimages.com

Je poloha správna?

Základná poloha pri spaní je na chrbte s celým telom v jednej priamke, takže musíte mať správne vysoký vankúš. Ani príliš silný, ani príliš tenký, aby nespôsobil problémy s krčnou chrbticou. Pokiaľ máte radšej spánok na boku či na bruchu, mali by ste sa uistiť, že matrac aj vankúš sú k vami vybranej pozícii vhodné.

Skúste to bez bielizne

Spánok je kvalitnejší, ak spíte bez spodného prádla. Tak sa budete sa cítiť slobodnejšie. Môžete nosiť voľné pyžamové nohavice alebo spať úplne nahí, ak vám to vyhovuje. A pocit uvoľnenosti vám pomôže aj ľahšie zaspať.

Pohár vody

Mnoho ľudí sa vyhýba pitiu vody pred spaním v strachu, že ich bude budiť nutkanie na močenie uprostred noci. Ale vypiť malý pohár vody pred spaním je veľmi prospešné. Počas noci sa totiž telo ľahko dehydratuje, a preto sa aj po dlhom spánku budíte ospalí a unavení. Trocha vody pred spaním vám pomôže lepšie spať a prebudiť sa s dobrou náladou.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 14. augusta 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.