Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Pár tipov pre kvalitný a pokojný spánok

reklama:

2. Urobte si prechádzku pred spaním

Veľmi pozitívne ovplyvní malá (10-15 minútová) prechádzka  pred spaním, pretože pri prechádzke na čerstvom vzduchu sa telo nasýti kyslíkom,ktorý je nevyhnutný pre zdravé spanie.

Snažte sa každý deň cvičiť alebo si doprajte aspoň rýchlejší pohyb po vonku .

3. Vetranie

Uistite sa, že spíte v dobre vetranom mieste.

Veľké množstvo kyslíka vám zaručí  silný a kvalitný spánok a dobré ráno .

Prispôsobte teplotu v spálni tak,

aby bola trochu nižšia ako v ostatných miestnostiach Vášho bytu .

20a9c24f1df3a63e20caa078925216e7.jpg

4. neberte si negatívne myšlienky do postele

V žiadnom prípade nepozerajte priamo pred spaním správy, s najväčšou pravdepodobnosťou budú preplnené  negatívnymi informáciami,

ktoré bránia rýchlo zaspať.

Pozrite si niečo relaxačné. Analyzovať nejaké pracovné veci alebo príliš riešiť svoje vzťahové problémy, to si nechajte na ráno. 

Ak máte tendenciu brať si problémy z celého dňa do postele, skúste ich spísať na papier, ktorý potom odložíte ďaleko od spálne.

5.Relax pred spaním

Prechod medzi bdením a časom spánku si uľahčíte relaxačnými aktivitami.

Kúpeľ, čítanie knihy alebo cvičenie relaxačných cvičení upokojujú telo aj myseľ.

Fyzicky a psychicky stresujúce činnosti pred spaním môžu spôsobiť, že sa začne vylučovať stresový hormón kortizol. 

6.Najzdravší je spánok pred polnocou

V prvej polovici noci totiž telo zrelaxuje najlepšie a načerpá najviac energie.

reklama:

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 13. februára 2017

Podobné články

Fb.jpg

Zázvor na vlasy ?

Proti šediveniu, vypadávaniu, lámaniu ale aj masteniu vlasov. Zázvor je korenina, ktorá obsahuje látky s protizápalovým … Čítať ďalej

Odporúčame

Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...