Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Osvedčené cviky na stehná a boky: s ich pomocou sa zbavíte nechceného tuku aj centimetrov navyše!

reklama:
01 2.jpg

Chceli by ste posilniť vaše stehná a boky, s ktorými nie ste spokojní? Drží sa vám na týchto partiách nechcený tuk, ktorého by ste sa potrebovali zbaviť? V tom prípade vyskúšajte nasledovné cviky a uvidíte, že tuk aj centimetre pôjdu dole samé!

Stehná a boky bezpochyby patrí medzi najproblematickejšie partie. Len málokto je s nimi spokojný, pretože sa tu s obľubou udržuje nežiaduce tuk a vzniká neslávne známa pomarančová koža. Ako tieto partie schudnúť a posilniť? To vám prezradíme nižšie!

Osvedčené cviky na stehná a boky – skúste ich tiež!

Možno ani vy nie ste spokojní s tým, ako vaše stehná a boky vyzerajú. Nezúfajte a začnite so sebou niečo robiť. Máme pre vás niekoľko cvikov od trénerky Alex Fogan, ktoré zaručene fungujú!

Cvik prvý: drep s vykopávaním nohou

Prvý cvik sa vykonáva ako klasický drep, akurát s tým rozdielom, že zakaždým vykopnete jednu nohu do strany. Urobíte drep, vrátite sa do východiskovej pozície a ako znovu podřepnete, vykopnete vždy jednu nohu.

Cvik druhý: klasické drepy

Klasické drepy pozná snáď úplne každý, takže vám určite nemusíme vysvetľovať, ako sa tento cvik vykonáva. Akurát si dovolíme apelovať na to, aby ste pri vykonávaní drepe neodlepovali päty od podložky, čo je veľmi častá chyba.

Cvik tretí: drepy so spojenými kolenami

Tento cvik síce na prvý pohľad vyzerá ako obyčajný drep, je ale trochu náročnejšie v tom, že pri ňom máte kolená pri sebe.

Cvik štvrtý: drep s výskokom

Preveďte základný drep, ale akonáhle sa vrátite do východiskovej pozície, vyskočte.

Cvik piaty: výpady vpred

V tomto cviku kombinujete hneď dva cviky do jedného: klasický drep a výpad vpred. Opakujte najskôr na jednu a potom na druhú nohu.

Cvik šiesty: široký drep

Na záver ešte jeden cvik, ktorý sa opäť tvári ako nudný a obyčajný drep, náročnejšie je však v tom, že pri ňom máte kolená ďaleko od seba, takže sa vykonáva trochu horšie, ale zato sľubuje oveľa lepšie výsledky.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 18. februára 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.