Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Najlepšie cvičenie pre vnútornú stranu stehien: robte to raz za deň a vaše nohy budú neodolateľné!

reklama:

00 1.jpg

Ak nenávidíte vaše stehná vzhľadom k tukovým zásobám, pokračujte v čítaní tohto článku. Chystáme sa ponúknuť niekoľko cvičení.

žaba

Potom, čo si ľahne na chrbát, zdvihnite nohy rovno hore. Nakreslite si podpätky v blízkosti a vzďaľovať sa končekmi prstov. Pokrčte kolená pomaly a potom ich narovnať pomocou napínanie svalov. Vykonajte 3 cykly po 10 cvičení. Môžete si vziať prestávku minútu medzi cyklami.

nožnice

Držte ruky na zemi, keď ležíte na chrbte. Potom zdvihnite nohy asi 30 cm vysoko a krížia ich 10 krát, rovnako ako pohyb nožníc. Nepozastavujte a dať do pohybu každú nohu hore a dole 10-krát. Vykonajte 3 cykly a nohy sa nemajú dotýkať zeme.

výpad

Udržujte svoje telo rovno a nohy na šírku ramien. Natiahnuť ruky dopredu a krok stranou ľavou nohou. Ďalej ohnite pravú nohu v kolene a seďte na nej, vykonajte svoju telesnú hmotnosť na tomto úseku. Vstať pomaly a potom presunúť telesnú hmotnosť na druhú nohu. Preveďte 10-15 výpadov na každej strane.

stláčanie lopty

Začnite toto cvičenie tým, že ležíte na chrbte a pokrčte kolená. Umiestnite pružnú loptu medzi nohami, zatiaľ čo vaše ruky by mali byť pozdĺž tela. Potom, zdvihnite dno a zatiahnite brucho. Snažte sa zostať v tejto pozícii po dobu 30-60 sekúnd a lopta stlačte čo najviac medzi kolená. Vráťte sa do východiskovej polohy. Toto cvičenie 5 krát.

intenzívny Strain

Podporte svoju hlavu rukou, zatiaľ čo ležíte na ľavej strane. Pokrčte pravú nohu v kolene a umiestniť ju na zem v prednej časti nohy. Zdvihnite pravú nohu asi 30 cm vysoko, 10-15 krát opakujte cvičenie s druhou nohou.

poraziť odporu

Vezmite elastický pás fitness. Položte nohy na šírku ramien a potom umiestnite pás okolo polovice lýtok. Zdvihnite ľavú nohu a pohybujte sa do strán, čo prekoná odpor pásma. Vráťte sa do východiskovej polohy. Opakujte cvičenie 10-krát na každú nohu.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 13. októbra 2018

Podobné články

Odporúčame

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies