Išla do 11 kabínok rôznych obchodov a rozdiel v tom, ako vyzerala, je poriadny Foto: www.boredpanda.com Mali ste už niekedy pocit, že vám váš odraz v zrkadle znížil sebavedomie na bod mrazu alebo naopak, vám ho nebezpečne zvýšil? Možno ste si to nikdy neuvedomili, ale osvetlenie a prostredie, v ktorom si oblečenie skúšate, majú veľký vplyv na to, ako dobre alebo zle vyzeráte.
Tu je doma predtým, ako išla nakupovať
Reserved – toto osvetlenie ju trochu rozširuje
Bershka – toto osvetlenie jej dodáva mierne ružový odtieň
Stradivarius – síce malá kabínka, no dobré osvetlenie
Zara – vyzerá to ako sieň zrkadiel, človek len čaká, odkiaľ naňh vybehne sériový vrah
Mexx – veľmi málo miesta, nič pre klaustorfobikov
Ostin – príliš tmavý záves spôsobuje, že takmer vôbec nevidíme nohy
New Yorker – zelený odtieň svetla vytvára psychadelickú atmosféru, ktorá nevplýva na človeka práve najpríjemnejšie
Mango – príjemné osvetlenie, pekný odraz v zrkadle
Sela – v tejto kabínke by vraj mohla žiť. V zrkadle vyzerá mlado a pekne.
H&M – v tejto kabínke sa jej páčilo osvetlenie a priestrannosť
Promod – vďaka červenému závesu vie človek hneď, či mu oblečenie sedí alebo nie