Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Ide to aj bez námahy! Ploché brucho už za týždeň? Tu je návod:

reklama:
00 31.jpg

Trápi vás, že sa vám objavujú na brušku miesta, ktoré sa vám nepáčia, ale bohužiaľ nemáte veľa času to riešiť? S našimi tipmi dosiahnete vysnívané ploché bruško a bude to jednoduché. Veríme, že z výsledkov budete mať takú radosť, že po týždni nebudete chcieť prestať, ale všetko záleží na tom, ako poctivo dodržiavate režim!

Nahliadnite do nášho článku, kde nájdete jednoduché kroky, ktoré stačí dodržiavať a máte vyhraté!

Jedzte častejšie. Namiesto troch veľkých jedál denne, ktoré zaplní vaše telo jedzte menšie porcie a častejšie. Každé dve alebo tri hodiny zjedzte niečo malé. Tieto jedlá nezaplnia váš žalúdok, zabezpečia, že váš metabolizmus pôjde na plné obrátky a vy nebudete mať hlad.01 34.jpg

Jedzte menej jedál bohatých na vlákninu. Mnoho jedál obsahujúcich veľa vlákniny – brokolica, fazuľa, kapusta, karfiol – spôsobujú plynatosť a nafúknutie. Snažte sa tento týždeň tieto jedlá nejesť. Po skončení týždňa ich postupne zase vracajte do svojho jedálnička. Možno zistíte, že sú pre vás niektoré vhodnejšie, než iné a budete schopní si upraviť vlastný stravu tak, aby nezaťažoval váš žalúdok.

02 28.jpg

Proti plynatosti a nafúknutiu môžete bojovať s prípravkami z lekárne, ktoré obsahujú enzýmy, ktoré rozkladajú komplexné cukry z hlúbovej zeleniny a zaisťujú tak ľahšie trávenie.

Upravte svoje porcie ovocia a zeleniny. Surová zelenina a ovocie sú skvelé pre celkové zdravie, ale spôsobujú nafúknutie žalúdka, takže je lepšie jesť ich cez deň len po malých množstvách.

03 23.jpg

Zistite, či netrpíte neznášanlivosťou na laktózu. Ak vás mliečne výrobky nepríjemne nafukujú a spôsobujú vám plynatosť, možno máte problémy tráviť laktózu alebo cukry obsiahnuté v mliečnych produktoch. Skúste nejakú dobu jesť len jedlá s nízkym obsahom laktózy (jogurty) a jedzte mliečne výrobky spolu s inými jedlami. Môžete si tiež kúpiť potraviny bez laktózy alebo užívať rôzne lieky na podporu trávenia.

04 21.jpg

Jedzte jedlá s vysokým obsahom draslíka. Také jedlá sú napríklad banány, avokádo, papája, mango, melón a netučný jogurt (bez umelých sladidiel). Draslík je prirodzeným diuretikom, takže vaše telo zbaví prebytočnej vody a pocitu nafúknutia.

05 18.jpg

Dodržujte pitný režim.

06 16.jpg 07 13.jpg
reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 26. septembra 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.