Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Hlavné zásady pri diéte: Pozor na nápoje, žuvačky aj potraviny ktoré nadúvajú

reklama:
diéta
diétawww.gettyimages.com

Všetci chceme ploché bruško, ale vedeli ste, že schudnúť „brušný“ tuk je najťažšie? Pracujete, snažíte sa prijať zdravé stravovacie návyky, ale v zrkadlách nevidíte viditeľné výsledky. Tvrdohlavý tuk udržujúci sa v oblasti brucha je stále tam a zdá sa, že nemá v úmysle nikam ísť. Ak sa Vám to zdá známe, prečítajte si viac o jedlách, ktoré stoja v ceste k perfektnému brušku, ktoré ste vždy chceli.

Vyhýbajte sa alkoholickým nápojom

Vyhýbajte sa alkoholickým nápojom
Vyhýbajte sa alkoholickým nápojomwww.gettyimages.com

Niektoré alkoholické nápoje sú bohaté na kalórie, ale kalórie tu nie sú hlavným faktorom. Spotreba alkoholu zvyšuje Vašu chuť do jedla, lebo je zmätená časť Vášho mozgu, ktorá je zodpovedná za pocit plnosti. Takže bez ohľadu na to, ako ste plní, keď pôjdete na pár pív, obvykle je doplníte občerstvením, že?

Zanechajte nealkoholické sladené nápoje

Zanechajte nealkoholické sladené nápoje
Zanechajte nealkoholické sladené nápojewww.gettyimages.com

Počujeme to vždy a všade, ale stále je pre nás také ťažké vzdať sa tohto zvyku. Ale ak sa chcete naozaj zbaviť brušného tuku, mali by ste prestať piť nealkoholické sladené nápoje. Dokonca aj tie nízkokalorické nápoje spomaľujú Váš metabolizmus a stimulujú Vaše telo k ukladaniu tuku.

Nekupujte žuvačky

Nekupujte žuvačky
Nekupujte žuvačkywww.gettyimages.com

Keď zvykáme žuvačku, Váš mozog a žalúdok dostávajú signály, ktoré ich pripravujú na príchod jedla. Žuvačka tiež spôsobuje nadprodukciu žalúdočnej kyseliny a v dôsledku toho máte pocit hladu.

Prijmite diétu s nízkym obsahom sodíka

Prijmite diétu s nízkym obsahom sodíka
Prijmite diétu s nízkym obsahom sodíkawww.gettyimages.com

Pamätajte, že cukor a soľ by mali byť obmedzené na malé množstvo, najmä ak trpíte vysokým krvným tlakom. Nielen že sú potraviny s vysokým obsahom sodíka škodlivé pre Vaše zdravie, ale tiež si uchovávajú tekutiny, ktoré zabraňujú účinné strate brušného tuku.

Rozlúčte sa s rýchlym občerstvením

Rozlúčte sa s rýchlym občerstvením
Rozlúčte sa s rýchlym občerstvenímwww.gettyimages.com

Nie je žiadnym tajomstvom, že rýchle občerstvenie obsahuje príliš veľa kalórií, ktoré môžu priniesť rôzne zdravotné problémy, ale ak to nie je dosť presvedčivé, aby ste sa vzdali tohto jedla, nezabudnite, že je rozhodne zodpovedný za Vaše zväčšujúce sa bruško, ktorého sa chcete tak moc zbaviť .

Zabudnite na majonézu

Zabudnite na majonézu
Zabudnite na majonézuwww.gettyimages.com

Ak ste fanúšikom majonézy a majonézových šalátov, mali by ste vedieť, že obsahuje najmenej 80% tuku. Najlepším riešením je náhrada majonézy za zeleninové pyré, alebo prírodné paradajkovú pastu.

Povedzte „NIE“ hranolkám

Povedzte
Povedzte „NIE“ hranolkámwww.gettyimages.com

Rovnako ako ste sa rýchlo zamilovali do tohto jedla, mali by ste sa ho rýchlo vzdať. Vyprážané zemiaky, rovnako ako všetky ostatné vyprážané potraviny, fungujú ako huba, ktorá absorbuje nasýtené tuky. Verte tomu alebo nie, ale nasýtené tuky môžu skutočne ovplyvniť funkcie Vášho mozgu, takže nemôže jasne uvažovať o tom, koľko toho v túto chvíľu snívate. V dôsledku toho môžete zjesť až 30 zemiakov, bez toho aby ste si to všimli, respektíve sa cítili plne.

Žiadna ďalšia zmrzlina

Žiadna ďalšia zmrzlina
Žiadna ďalšia zmrzlinawww.gettyimages.com

To je celkom zrejmé, že? Potraviny bohaté na cukor sa nutne zmení na brušný tuk, čo je najškodlivejšie tuky v tele.

Nejedzte potraviny, ktoré vo Vás napučia

Nejedzte potraviny, ktoré vo Vás napučia
Nejedzte potraviny, ktoré vo Vás napučiawww.gettyimages.com

Dokonca aj najchudší ľudia môžu mať skôr viditeľné obrysy brucha kvôli potravinám, ktoré im vyvolávajú črevné plyny, alebo žalúdočnú nevoľnosť. Ak je to pre Vás problém, jednoducho sa vyhnite takýmto potravinám a premýšľajte o dobrom každodennom tréningu, ktorý urýchli Vaše trávenie.

Bonus:

Nepodľahnite produktom „bez cukru“

Potraviny, ktoré obsahujú náhrady cukru, napríklad polyoly, sú účinné iba u ľudí s cukrovkou. Tieto výrobky bez cukru stále prispievajú k zväčšovaniu bruška.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 19. februára 2021

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.