Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
  • Dobré rady a nápady
  • Zdravie
  • Dotknite sa horného poschodia úst jazykom a chvíľku dýchajte – efekt vás prekvapí! Toto teraz robím každý deň.

Dotknite sa horného poschodia úst jazykom a chvíľku dýchajte – efekt vás prekvapí! Toto teraz robím každý deň.

reklama:
01 1.png

Svetoznámy americký lekár Andrew Weil prichádza na verejnosť s veľmi zaujímavou relaxačné metódou, ktorá vám pomôže, ak trpíte poruchami spánku alebo vám robí problém zaspať. Metódu už nejakú dobu propaguje medzi svojimi priateľmi, pacientmi a kolegami. Pozitívnymi výsledkami sa to len hemží. Ak sa vás teda spánkový problém týka tiež, určite túto metódu vyskúšajte.

Sila prírodnej medicíny

Doktor Weil vyštudoval prestížnu americkú univerzitu na Harvarde a v súčasnej dobe je považovaný za akéhosi guru v oblasti prírodnej medicíny. Práve prírodné a alternatívna medicína si v dnešnej dobe buduje veľmi silnú pozíciu aj v západných krajinách, ktoré vždy dávali prednosť modernej medicíne za pomoci liekov. Ak ste teda nadšenci alternatívnej medicíny, máte ďalší dôvod túto metódu vyskúšať.
Tri kroky k báječnému spánku

Dýchacích techník existuje pomerne dosť, avšak nie všetky majú tak priaznivý vplyv na zdravie, ako táto. Jediné, čo musíte urobiť, je dotknúť sa jazykom svojho hornej poschodia ihneď za zubami a začať dýchať nasledujúcim spôsobom: vdychujte po dobu 4 sekúnd, potom zadržte dych na ďalšie 4 sekundy, a nakoniec hlasno vydychujte po dobu 8 sekúnd. Na fotografiách máte presne preukázanú správnu pozíciu jazyka v ústach, takže silno odporúčame držať sa uvedeného postupu.

Spánok bez liekov

Spočiatku sa vám môže zdať táto metóda zvláštne, však si buďte istí, že skutočne funguje. Technika ovplyvňuje veľmi priaznivo zdravie, takže akonáhle ju začnete používať, problémy so zaspávaním zmiznú. Aby ste dosiahli maximálnych účinkov, doktor odporúča vykonávať túto techniku ​​najmenej 4krát za sebou v jednom cykle, a to aspoň 2-krát denne. Pre kvalitný spánok už nebudete potrebovať žiadne špeciálne tabletky, pretože táto metóda uvoľní vaše telo a zbaví vás stresu. V uvedenom videu je presne ukázané, ako postupovať.

Podeľte sa o túto techniku ​​s priateľmi a pomôžte im s problémami so zaspávaním. Určite vám moc poďakujú.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 10. februára 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.