Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Démon menom Energy drink. Toto sa s vašimi cievami stane po vypití jednej plechovky!

reklama:

00 10.png

Energia, ktorú majú tieto nápoje telu dodávať, je vytváraná predovšetkým vďaka dvom hlavným ingredienciám: cukru a kofeínu. Jeden energy drink obvykle obsahuje až 80 g kofeínu, čo je približne rovnaké množstvo, aké je obsiahnuté aj v jednej šálke kávy.

Marketing energy nápojov je zameraný na aktívnych ľudí

01 17.jpg

Napríklad výrobcovia Red Bullu tvrdí, že je nápoj vyrobený tak, aby pomáhal telu navracať tekutiny stratené počas vyvíjané aktivity a že zvyšuje vytrvalosť a výkon. Marketing je tak zvyčajne zameraný hlavne na študentov, športovcov a ďalšie jedinca, ktorí majú vysoký výdaj energie.

Red Bull sa drží na špičke najpredávanejších energy drinkov, zatiaľ čo nielen on, ale aj ostatní, sú často podporované zo strany známych tvárí z radov športovcov, spevákov i ďalších celebrít. Lenže zaslúži si tieto nápoje naozaj takú podporu? Pozrime sa na to, čo robia s našim srdcom a cievami.

Pokračujte v čítaní na nasledujúcu stránku.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 27. apríla 2019

Odporúčané články

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.