Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Chudnutie podľa farieb ? Čo to znamená ?

reklama:

Červená

Červené potraviny rozťahujú cievy , čím umožnia ľahký priechod krvi. Obsahujú veľa železa, podporujú trávenie, dodávajú energiu.

Coloured vegetables1.jpg

  • červená paprika, červená kapusta, cvikla, tuniak, fazuľa, červené ovocie, paradajky.

Biela

Znižuje krvný tlak, má vysoký obsah vápnika hlavne v mliečnych výrobkoch a v mäse, ktorý je účinným bojovníkom proti tukovým vankúšikom. Dokonca biela farba v kuchyni je aj prevencia proti chrípke.

  • biela reďkovka, cesnak, ryža, karfiol,vajcia, šampiňóny, ryby, hydinové mäso, kokosové orechy, mlieko, jogurty.

Oranžová

S touto farbou vlasy, nechty a pleť vám budú vďačné. Priaznivo ovplyvňujú imunitu, zlepšujú trávenie, má vysoký obsah betakaroténu a antioxidantov.

Bo sung thuc pham giau beta carotene phong benh ung thu da.jpg

  • maslová tekvica, pomaranče, mango, mrkva, papája, kurkuma, šafran, marhule, sladké zemiaky.

Žltá

Táto skupina je účinným antidepresívom , posilňuje nervový systém, detoxikuje, odstraňuje odpad z tráviaceho ústrojenstva a pozitívne prebúdza činnosť lymfatického systému. Podporuje činnosť čriev a pečene.

F1.jpg

  • banány, kukurica, citróny, cestoviny, med, orechy, žltá paprika, ananás, sušený hrach.

Zelená

Sú skvelým zdrojom vitamínu C . Oveľa významnejším je vitamín K. Medzi najcennejšie látku patrí chlorofyl . Tieto potraviny pôsobia upokojujúco.  Ľudia so sklonmi k agresii a depresiám by zelené suroviny mali jesť vo veľkom množstve.

Eat Your Greens
Eat your greens ~ spinach, broccoli, curly lettuce and asparagus. Healthy eating.Eat your greens ~ spinach, broccoli, curly lettuce and asparagus. Healthy eating.
  • špenát, brokolica, kiwi, hrášok, cuketa, bylinky, zelená paprika, zelené olivy, šalát, uhorky, fazuľové struky, petržlenová vňať.

Fialová

Pôsobia protizápalovo, zmierňujú napätie a sú skvelým antioxidantom.

  • slivky, baklažán, čakanka, čučoriedky, mak, divina, ostružiny.

 

reklama:

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 7. apríla 2016

Podobné články

Odporúčame

Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...