Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Chcete schudnúť 5kg za pár dní? Všetko, čo potrebujete, je jedno geniálne cvičenie: stačia 2 minúty denne!

reklama:
4 18.png

Kto sníva o dokonalej postave, musí nielen upraviť jedálniček, ale mal by tiež začať cvičiť. Rad ľudí má z toho obavy, ale úplne bezdôvodné. To preto, že cvičenie nemusí byť zložité. Stačí skúsiť toto, ktoré prináša revolúciu k chudnutiu. Postačí len 2 minúty denne a za pár týždňov budete prekvapení, ako dokonale môže vaša postava vyzerať.

Cvičenie založené na dýchaní

Veľkým unikátom tejto metódy je nielen to, že vám postačí cvičiť len 2 minúty denne, ale aj to, že dané cvičenie je založené výhradne na dýchanie. Nebudete potrebovať ani činky, ani akékoľvek iné pomôcky. Stačí sa postaviť do priestoru a vykonať trojsekundovú nádych a potom sedmisekundový výdych. A to je všetko.

Ako je to možné?

Aj keď sa táto metóda môže javiť ako neúčinná a tiež nemožná, je opak pravdou. Všetko má vedecké základy, pretože stačí vedieť, že tuk sa skladá z kyslíka, uhlíka a vodíka. Pokiaľ do tela dostávame viac kyslíka, dochádza k rôznym reakciám, ktoré spôsobujú zvyšovanie teploty. A tým, ako je zvyšovaná teplota v tukových zásobách dochádza k ich spaľovaniu. Jednoduché a efektívne.

Zistite, ako správne cvičiť

Nejde o nič zložité. Na začiatku postačí 2 minúty denne. Po pár týždňoch môžete zvýšiť intenzitu na 10 minút denne. Dôležité je hlavne zvládať správnu techniku, ktorú ovládnete už po niekoľkých prvých sériách. Ako na to?

4 1.gif

Postavte sa do pozície s jednou natiahnutou nohou. Druhá bude za ňou. Snažte sa preniesť váhu skôr dozadu a zatnite svoje sedacie svaly. To je ona základná poloha.

Následne vykonajte hlboký nádych, ktorý by mal trvať zhruba tri sekundy. Počas neho tiež zdvihnite natiahnuté a napnuté ruky hore. Keď je nádych u konca, vykonáte výdych. Ten by mal trvať 7 sekúnd a počas neho dávate ruky zase dole. Ale veľmi pomaly.

A takto opakujte po celú dobu 2-10 minút. Počas tejto doby samozrejme nezabudnite ani vymieňať nohy, ani nezabúdajte na to, že každý nádych a výdych by mal byť intenzívne. Čím viac kyslíka sa vám podarí dostať do tela, tým efektívnejšie spaľovanie tukových zásob bude.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 8. februára 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.