Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
  • Dobré rady a nápady
  • Zdravie
  • Chcete schudnúť 5kg za pár dní? Všetko, čo potrebujete, je jedno geniálne cvičenie: stačia 2 minúty denne!

Chcete schudnúť 5kg za pár dní? Všetko, čo potrebujete, je jedno geniálne cvičenie: stačia 2 minúty denne!

reklama:
4 18.png

Kto sníva o dokonalej postave, musí nielen upraviť jedálniček, ale mal by tiež začať cvičiť. Rad ľudí má z toho obavy, ale úplne bezdôvodné. To preto, že cvičenie nemusí byť zložité. Stačí skúsiť toto, ktoré prináša revolúciu k chudnutiu. Postačí len 2 minúty denne a za pár týždňov budete prekvapení, ako dokonale môže vaša postava vyzerať.

Cvičenie založené na dýchaní

Veľkým unikátom tejto metódy je nielen to, že vám postačí cvičiť len 2 minúty denne, ale aj to, že dané cvičenie je založené výhradne na dýchanie. Nebudete potrebovať ani činky, ani akékoľvek iné pomôcky. Stačí sa postaviť do priestoru a vykonať trojsekundovú nádych a potom sedmisekundový výdych. A to je všetko.

Ako je to možné?

Aj keď sa táto metóda môže javiť ako neúčinná a tiež nemožná, je opak pravdou. Všetko má vedecké základy, pretože stačí vedieť, že tuk sa skladá z kyslíka, uhlíka a vodíka. Pokiaľ do tela dostávame viac kyslíka, dochádza k rôznym reakciám, ktoré spôsobujú zvyšovanie teploty. A tým, ako je zvyšovaná teplota v tukových zásobách dochádza k ich spaľovaniu. Jednoduché a efektívne.

Zistite, ako správne cvičiť

Nejde o nič zložité. Na začiatku postačí 2 minúty denne. Po pár týždňoch môžete zvýšiť intenzitu na 10 minút denne. Dôležité je hlavne zvládať správnu techniku, ktorú ovládnete už po niekoľkých prvých sériách. Ako na to?

4 1.gif

Postavte sa do pozície s jednou natiahnutou nohou. Druhá bude za ňou. Snažte sa preniesť váhu skôr dozadu a zatnite svoje sedacie svaly. To je ona základná poloha.

Následne vykonajte hlboký nádych, ktorý by mal trvať zhruba tri sekundy. Počas neho tiež zdvihnite natiahnuté a napnuté ruky hore. Keď je nádych u konca, vykonáte výdych. Ten by mal trvať 7 sekúnd a počas neho dávate ruky zase dole. Ale veľmi pomaly.

A takto opakujte po celú dobu 2-10 minút. Počas tejto doby samozrejme nezabudnite ani vymieňať nohy, ani nezabúdajte na to, že každý nádych a výdych by mal byť intenzívne. Čím viac kyslíka sa vám podarí dostať do tela, tým efektívnejšie spaľovanie tukových zásob bude.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 8. februára 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.