Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Chcete ľahšie schudnúť? Robte týchto 5 vecí pred spaním!

reklama:

1. Dajte si druhú večeru

Dajte si pred spaním, napríklad formou druhej večere, nejaké proteíny. Proteíny všeobecne podporujú regeneráciu organizmu a rast svalovej hmoty v kľudovom režime a tým zrýchľuje metabolizmus. Môže to byť napríklad jogurt či pár plátkov šunky , nízkotučný syr alebo kefírové mlieko

2. Urobte si plán na ďalší deň

Naplánujte si program – pohyb, odpočinok a samozrejme jedlo. Pri nedostatku času je strava ako prvá, ktorú zanedbávate . Pokiaľ ale nebudete jesť vhodne cez deň, vráti sa vám to v podvečer a večer. Takže si premyslite, čo si druhý deň dáte a skúste si nachystať aspoň časť jedla

3. Prevoňajte si izbu mätou

Kúpte si mätovú esenciu do arómalampy , prípadne si zožeňte čerstvú mätu a pár lístkov si dajte k vankúšu. Nejakým spôsobom nechajte vo svojej blízkosti voňať mätu. Existujú totiž vône, ktoré dokážu významne znížiť váš apetít, a zabrániť tak neovládateľným chutiam. Mäta patrí k tým naj..

4. Nepracujte do noci

V prvom rade nepracujte do poslednej chvíľky pred zaspaním. To spánok ruší a neumožní sa tak regenerácia tela .. Nedostatok spánku podporuje tvorbu hormónu grelin, ktorý stimuluje pocit hladu, a naopak potláča tvorbu hormónu leptínu, ktorý hlási stav zasýtenia.

Bylinky PRE DOBRÝ SPÁNOK
Pred spaním tiež pite ukľudňujúce bylinné čaje pre kvalitnejší spánok. Ak ste prepracovaní, psychicky vyčerpaní či v strese, doprajte si bylinky, ktoré pomáhajú psychickému uvoľneniu.( ľubovník, harmanček alebo medovka.)

5. Nevážte sa večer

Je prirodzené že večer je váha vyššia ako ráno na lačno a preto sa určite nestavajte na na váhu večer. Budete demotivovaný a to pôsobí potom na vašu psychiku

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov
reklama:

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 8. júna 2018

Podobné články

Odporúčame

Copyright © DG PRO s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies