Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
  • Dobré rady a nápady
  • Zdravie
  • Ako odstrániť tuk v problémových partiách ako sú paže? Zabudnite na nevzhľadné ruky s ovisnutou kožou. Skúste toto cvičenie, ktoré prinesie výsledky už po prvom týždni

Ako odstrániť tuk v problémových partiách ako sú paže? Zabudnite na nevzhľadné ruky s ovisnutou kožou. Skúste toto cvičenie, ktoré prinesie výsledky už po prvom týždni

reklama:

Fb 7.jpg

Keď sa hovorí o snahe eliminovať tukové zásoby, tak nie je to u väčšiny ľudí spojené hlavne s miestami, ako je napríklad brucho, rovnako ako to môžu byť stehná, alebo zadok. Na tieto partie však existuje celý rad cvikov, od posilňovania brucha, cez beh alebo aeróbny tréning. Sú ale aj partie, na ktoré sa často zabúda a pri ktorých môžu tukové zásoby tiež pôsobiť veľmi nepekne. Sú to vaše paže. Ak je na nich nadmiera tuku, tak je vidieť, ako na nich visí, čo na kráse rozhodne nepridáva. Ako zabezpečiť, aby bol tuk minulosťou? Pomôže toto unikátne cvičenie.

Začnite svoje ruky viac využívať

Mnoho ľudí má nadbytok tuku na svojich rukách hlavne preto, že svoje ruky doslova zabúdajú využívať. Ono aj klasický denný režim môže zabezpečiť, že sa bude tuk na rukách spaľovať. Ak sa ruky hýbu, posilňujú sa svaly, ruky sa zahrievajú a tukové zásoby sa tenšia. A práve to je prvá vec, na ktorú by ste sa mali zamerať. Keď sa pozrieme na niekoľko bežných činností, ktoré môžete doma vyskúšať, tak ide napríklad o upratovanie. Môžete utrieť prach, povysávať, môžete zametať, alebo vytrieť podlahu, umyť kúpeľňu, alebo okná. To všetko sú činnosti, v ktorých zapojíte ruky. Váš domov bude ako zo škatuľky a vaše ruky opäť krásne, bez tuku.

Tiež je dobré zapájať ruky aj pri činnostiach, ktoré sú spojené s pohybom, ktorému sa venujete. Keď idete na prechádzku, skúste namiesto klasickej chôdze takzvaný nordic walking, kedy využijete špeciálne palice. Ak bežíte, nezabúdajte ruky správne zapájať. Miesto rotopedňa v posilňovni zase vyskúšajte radšej elyptické trenažéry, u ktorých tiež precvičujete práve a len svoje ruky.

Naučte sa pravidelne posilňovať

Ďalej vám s elimináciou tuku pomôže tiež klasické posilňovanie. Na mnohých miestach sa síce dočítate, že posilňovacie cviky sú vhodné vo chvíli, kedy chcete telo formovať a nie spaľovať tuk. Ani to nie je až tak úplná pravda. Vplyvom posilňovania danú časť tela zahrievate a tak sa tuk spaľuje. Tiež treba dostatok energie, ktorá môže taktiež plynúť z tukových zásob. A tým, ako svaly rastú vlastne miznú aj tuky.

U posilňovania však pozor na jednu ďalšiu dôležitú vec. Keď je váš cieľ spaľovať tuky v pažiach, je treba voliť skôr menšiu záťaž a realizovať viac opakovaní. To je pre správny výsledok tá pravá metóda. Naopak veľké záťaže a menšie opakovanie sú vhodné vo chvíli, keď naozaj chcete veľké svaly. Čo u žien nie je až tak príťažlivé.

Posledná rada na správne cvičenie sa týka aj toho, že na pažiach máte dva hlavné svaly. Je to biceps, ktorý iste poznáte a je tým svalom, ktorý sa objaví, keď paže zatnete. Potom je tu ešte triceps. Ten sa nachádza presne z druhej strany. Ani na ten pri svojom cvičení nezabúdajte. Skôr mu dávajte prednosť, pretože je to zvyčajne spodná časť ruky, kde je tukov mnohokrát viac ako v časti hornej.

Nezabúdajte tiež na správny stravovací režim

Nie je to iba o tom, že budete správne a tiež pravidelne cvičiť. Zabúdať nemožno tiež na to, že je na mieste myslieť aj na to, ako sa budete stravovať. Ako prvé je nutné pamätať si základné poučku spojené s tým, že kalorický príjem musí byť vždy nižší, ako výdaj. Jedine tak nebudete priberať a tuky budú ubúdať.

Druhá rada sa týka toho, že je na mieste eliminovať zo stravy všetko, čo je nezdravé. Jedná sa nielen o nadmieru cukru, ale je to tiež nadmiera soli, ktorá je zlá. Eliminovať treba tiež jedlá, ktoré sú tučné, alebo tiež jedlá, ktoré sú pripravené na väčšom množstve tuku. Toto všetko človeku pochopiteľne škodí.

Tretia zásada sa týka zvýšenia príjmu bielkovín. Tie sú pri cvičení veľmi dôležité. V začiatkoch je možné čerpať zo stravy. A to z rýb, bieleho mäsa, rovnako ako z tvarohu, ale aj z vajec. Neskôr je možné využiť rôzne proteínové doplnky, ktoré zabezpečia ako vysokú kvalitu, tak i možnosť lepšie strážiť správne a tiež potrebné dávkovanie.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 22. apríla 2019

Odporúčané články

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.