Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
  • Dobré rady a nápady
  • Zdravie
  • Ako na dokonale štíhle nohy? Zabudnite na klasické diéty, behanie, alebo hodiny v posilňovniach. Inšpirujte sa súborom cvikov od japonského majstra. Vďaka nim sa za vami obzrie každý muž. Neveríte?

Ako na dokonale štíhle nohy? Zabudnite na klasické diéty, behanie, alebo hodiny v posilňovniach. Inšpirujte sa súborom cvikov od japonského majstra. Vďaka nim sa za vami obzrie každý muž. Neveríte?

reklama:
00 7.png

Každý žena chce mať dokonalú postavu. V súvislosti s tým sa rieši predovšetkým takzvané problémové partie. Je to bruško, sú to zadok, ale sú to aj nohy. Čo robiť, ak nezaberajú ani diéty, ani klasické aktivity ako beh alebo jazda na bicykli, a nijako nepomáha ani návšteva posilňovne? V takom prípade je na mieste zvoliť alternatívnu možnosť. A to špeciálne cvičenia, vďaka ktorým bude mať každá žena nohy, že sa za nimi každý obzrie. Neveríte?

Štíhle nohy vďaka cvikom japonského majstra

Rôzne japonská cvičenia sú dnes zameriava nielen na zdravie, ale ako dokladá tento postup, sú zamerané aj na krásu. Vďaka týmto cvikom môže mať dokonalé nohy každá žena. Ich pomocníkom je Japonec Takuro Mori, ktorá prišiel so sériou unikátnych cvikov, ktoré pomôžu ku kráse všetkým ženám po celom svete. Ak sú ich nohy opuchnuté a chýba im ona štíhlosť, tento cvičebný postup by mal pomôcť. Unikátna je aj to, ako jednoduché a fyzicky nenáročné jednotlivé cviky sú. Ako na ne?

Krok vpred

Pomerne zaujímavý cvik, pri ktorom je potrebné stáť a postupne vykročiť jednou nohou vpred. Nejde ale o klasický cvik, ale o postup, kedy sa následne pri prednej nohy vytočí chodidlo zhruba o tridsať stupňov, a to smerom dovnútra. Akonáhle túto polohu zaujmete, je potrebné sa tiež mierne pokrčiť v kolene prednej nohy. Tento cvik sa následne opakuje 5x – 10x a potom dôjde k tomu, že je realizovaný aj pri druhej nohy.

01 4.png

Pohyb členkom

Druhý cvik sa vykonáva v sede. Ideálne je pohodlne sa usadiť a nechať obe nohy na zemi tak, aby sa dotýkali len pätou. U pravej nohy sa následne zdvihne špička smerom nahor, čo najviac to pôjde. Pata stále zostáva na podložke. Potom sa postupne špička nasmeruje dole, opäť do takej pozície, ktorú dovolí samotné telo. Tento cvik sa u každej nohy opakuje 10x – 15x a potom sa realizuje pri nohe druhej.

02 1.png

Cvičte každý deň

Ako vidíte, sú to len 2 cviky a pritom výsledok bude naozaj dokonalý. Odporúčame vám vykonávať cvičenia pravidelne každý deň. Rovnako ako u akýchkoľvek iných cvikov, tak aj tu platí, že dôležitá je hlavne pravidelnosť. Uvidíte, že už za týždeň budú vaše nohy oveľa príťažlivejšie. A čo potom neskôr, po pár týždňoch.

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 11. februára 2020

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.