Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

9 potravín, ktoré potrebujete na zlepšenie svojej nálady.

reklama:

03 17.jpg
brightside.me

Čokoláda

01 26.jpg
brightside.me

Čokoláda obsahuje veľa antioxidantov, vrátane horčíka, ktoré spúšťajú uvoľnenie ciev, čo spôsobuje zníženie krvného tlaku a zvýšenie krvného obehu. Zahrnutie niekoľkých štvorcov 70% kakaovej tyčinky nielen zníži vašu úzkosť, ale zmierni PMS, depresiu a únavu. Takže neváhajte jesť horkú čokoládu 2-3 krát týždenne.

Káva

02 23.jpg
brightside.me

Prvky v jednej šálke kávy, ktoré rozptyľujú mozgovú hmlu, môžu udržiavať vaše telo na vysokej úrovni počas celého dňa, čím vyvolávajú veľké rozhodnutia .Denný nápoj je známy tým, že zvyšuje množstvo dopamínu a serotonínu, čo sú obe chemické látky v tele, ktoré vás môžu zbaviť negatívnych emócií. Sme si istí, že ďakujeme kofeínu za povzbudivé povzbudenie, ale teraz si môžete vychutnať ranný nápoj bez viny.

Losos

03 17.jpg
brightside.me

Jedenie  lososa nie je len pre luxusné reštaurácie; táto ryba je veľmi bohatá na bohatú omega-3, ktorá je známa pre potlačenie výkyvov nálady a depresie. Omega 3, ktorý sa nachádza aj v vlašských orechoch, môže zvýšiť vašu pamäť a urobiť cestu pre deň sústredenia. Spárujte ho s tanierom dusenej zeleniny a ste na dobrej ceste k pozitívnemu dňu!

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 24. októbra 2019

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.