Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

5 tipov, čo jesť na večeru a nepribrať!

reklama:
5 tipov, čo jesť na večeru a nepribrať!
5 tipov, čo jesť na večeru a nepribrať!www.gettyimages.com

Veľmi veľa ľudí sa pýta, čo jesť na večeru a zároveň nepribrať? V tomto prípade by ste mali zabudnúť na krátkodobé diéty, ktorých cieľom je schudnúť rýchlo za pár dní. Pri diéte to má v tomto prípade často tzv. „jojo“ efekt. Naozaj seriózne chudnutie spočíva v zdravom životnom štýle a samozrejme v zdravej strave, ktorá k nemu patrí. Skúste zmeniť svoj jedálniček a vďaka nasledujúcim tipom si udržujte svoju vytúženú postavu.

1. Riaďte sa týmito pravidlami:

počas prvej polovice dňa by ste mali konzumovať nízkotučné jedlá, čiže žiadne mastné mäso a tučné potraviny

poobede a večer sa treba zamerať viac na bielkoviny a naopak obmedziť sacharidy

Práve preto platí poučka, že na obed najlepšie zasýtia organizmus sacharidy, ktoré mu dodajú dostatok energie a na večeru sú ideálne bielkoviny, ktoré rozprúdia aj metabolizmus

2. Základné pravidlo

Základným pravidlom je, aby ste jedli hlavné chody dňa v pravidelných intervaloch. Dôležité je tiež začať už od rána dodržiavať pitný režim. Medzi hlavnými chodmi si dajte malé občerstvenie. Na desiatu napríklad čerstvé ovocie a poobede skôr surovú zeleninu. Ak máte v daný deň dostatok pohybu, môžete si dovoliť aj malý koláč.

Keďže je pitný režim veľmi dôležitý, mali by ste ho naozaj dodržiavať. Pozrite sa, ako zistíte, že pijete málo vody – 10 PRÍZNAKOV TOHO, ŽE PIJETE MÁLO VODY

3. Sacharidy

Sacharidy skúste prijímať najmä po cvičení. Ak zápasíte s pomerne slušnou náložou kilečiek navyše, skúste ich vo všetkých ostatných jedlách obmedziť až vylúčiť (aspoň po dobu pár mesiacov, kým sa vám hmotnosť neupraví a potom skúste trochu sacharidov pridať aj do iných jedál).

Aké sacharidy sú najvhodnejšie?

Sladké zemiaky, hnedá ryža, pohánka, quinoa, strukoviny, čerstvé ovocie, ovsené vločky

4. Ak chcem schudnúť, čo si dať? Toto sú ideálne tipy na potraviny na chudnutie:

POTRAVINA VÝZNAM kcal/100g kj
škorica reguluje hladinu cukru v krvi 247,4 1036
orechy sú bohaté na zdravé tuky 606,8 2542
ananás pomáha látkovej premene 50 209.5
kiwi je perfektným zdrojom vitamínu C 60,9 255
ryby(pstruh) obsahujú ľahko stráviteľné bielkoviny 112 469
zemiaky sú výborným zdrojom škrobu 76,7 321
kyslá kapusta podporuje črevnú mikroflóru 18,6 77
šošovica podporuje výdrž nevyhnutnú pre pravidelné cvičenie 116,4 487

Pri chudnutí a dodávaní energie vám pomôžu aj nasledovné potraviny – 7 potravín s vysokým obsahom bielkovín, ktoré pomáhajú pri chudnutí a dodávaní energie

5. Takže – Čo jesť na večeru a nepribrať?

Prečítajte si na ďalšej stránke:

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 27. marca 2021

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.