Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

5 skvelých cvikov pre spevnenie zadku, ktoré môžete robiť aj doma

reklama:

Fb 29.jpg

Každá žena chce mať v týchto dňoch pevný zadok a niektoré cvičenia vám to dokážu dosiahnuť. Zadok sa skladá z troch hlavných svalov, ktoré spoločne fungujú s cieľom umožniť nám posúvať hornej časti nôh vo všetkých smeroch, gluteus minimus, gluteus medius a gluteus maximus.

1. cvik – 25 opakovaní

01.gif

2. cvik – 25 opakovaní

02.gif

3. cvik – 25 opakovaní

03.gif

4. cvik – 25 opakovaní

04.gif

5. cvik – 25 opakovaní

05.gif

reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor Dátum 7. septembra 2018

Podobné články

Odporúčame

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.
Zavrieť

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies