Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

5 jednoduchých cvikov na spevnenie ochabnutých rúk

reklama:
00 22.jpg

Z pohľadu kozmetického problému môže nespevnená koža v oblasti paží postihnúť nielen ženy ale aj mužov. Hlavným dôvodom je starnutie alebo fyzická nečinnosť. Preto si ich môžete spevniť pravidelným cvičením s cvikmi zameranými na tricepsový sval.

Akonáhle si na vašich rukách vyformujete tricepsy, previsnutá koža sa prispôsobí svalom na ruke a tým sa zredukuje aj na pohľad.

Nasledujúcich 5 cvikov vám s týmto problémom pomôže:

Kliky

Začnite v pozícii na rukách, na prstoch nohy, zarovnajte telo s hlavou a dlane položte kolmo s ramenami.

01 29.jpg

Tricepsové kľuky

Rukami sa oprite o lavičku, pri tom si dajte pozor aby ste mali ruky od seba na šírku ramien.

02 23.jpg

Príťahy veľkej činky v predklone

Jemne pokrčte kolená, chyťte a držte činku.
Ohnite sa v páse aby ste sa predklonil, ale chrbát majte vyrovnaný.

03 19.jpg

Tricepsové tlaky s jednoručkou

V stoji chyťte činku do jednej ruky a nohy si rozkročte do šírky ramien. Činku si dajte za hlavu a znížte odpor polkruhovým pohybom dole až kým sa predlaktiach nedotkne bicepsu.

04 17.jpg

Tricepsový kick-back v predklone

Vezmite si jednoručky do oboch rúk. Chrbát musí byť vyrovnaný a dlane smerujú k telu. Jemne pokrčte kolená a predkloňte telo tak, aby bolo rovnobežne so zemou.

05 15.jpg
reklama:
Bezplatný email raz týždenne s novinkami z DRAN.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Najčítanejšie za 24 hodín

66041617_10214129279537987_1873331762327715840_n.jpg
Autor Dátum 26. augusta 2018

K téme

Copyright © DG PRO s.r.o., SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.